Incomplete
Hejsan!
Har nyss satt igång en maskin tvätt eller ja det är den andra för idag, drog igång en maskin innan jag drog till tandläkaren. 
Så nu är det bara 2 maskiner kvar typ sen är all tvätt fixad :) Woop Woop xD 
Det gick väldigt bra hos tandläkaren, har inga hål och det känns juh bra, var lite orolig att jag skulle ha det men nope inte här inte xD 
Det enda som var, var att mitt tankött var lite rött men men det går snart över I hope! Fick iallafal betala 790 kr.. Känns lagom kul men som tur var, va att denna gång var mycket billigare än sist då jag betalade nästan 2000 kr för ett besök haha känns lite tråkigt att vara vuxen ibland! Men jag har världens bästa tandläkare har nog aldrig varit såå nöjd haha och det känns as bra! 
 
Annars då? Sitter och lyssnar på lite musik och funderar på vad jag ska göra, ska kanske fixa en jäger o energidricka och kolla på någon film innan fotbollen drar igång,låter juh som en bra ide eller hur? :) Japp så får det nog bli :) 
Här är lite bilder ifrån idag!