Tandläkare,plugg och fotboll
Hej Hej!
Sitter just nu i skolan och pluggar, eller ja jag försöker.. Har gjort en del iallafall ska väll snart packa ihop och gå hem..Det enda jag ska göra klart på denna veckans uppgift (tema perioden) är att ta kort upp på djäkneberget och skriva lite om den södra sidan.. Har redan varit uppe idag och tagit kort på den norra sidan och skrivit om det + att jag satt in bilderna ifrån förra veckan!
 
Annars då? Idag ska jag först till tandläkaren halv 4 så jag ska snart hem och sen ska jag dra igen. Och ikväll är det fotboll som gäller, det är nämligen Real Madrid som spelar woop woop! Ska bli kul att se dom spela :)
Jag kommer tyvärr inte alls att gå ut och titta på någon brasa, vet inte om jag orkar det haha :D + att jag inte har någon att gå med heller..
Aja nu ska jag dra, kommer skriva ett inlägg senare idag!
Lägger upp en gammal bild på real madrid spelarna (bilden är ifrån google)