Mitt 2013 del 2
Hejsan!
Så nu fortsätter jag att skriva om mitt 2013 , Juni till Augusti ska jag skriva om nu :) 
Okej så vad har då hänt under denna period då? 
Jo jag blev juh moster igen till världens sötaste systerson ♥ (lägger inte upp en bild på han,vet inte om min syrra och hennes man vill det.) 
 
Emma, min lilla syster flyttade hem ifrån Kenya, snacka om lycka! :) 
Jag och min fina lillasyster <3 
 
Jag gick ut västerås folkhögskola med behörighet i alla ämnen + stipendium :) Lycklig tjej här alltså :) 
 
Vi på en hel del bio besök med Emma :) Vilket var super mysigt! 
(såg bla denna film!)
 
Som tidigare vart de en hel del drickande också haha :D 
 
Min mamma och bonuspappa kom hem ifrån Kenya också :) (vet att dom inte vill att jag lägger ut bilder på dom i bloggen så därför gör jag inte det heller!) 
 
Firade midsommar :) 
 
Vi fick hem våran ny vovve, lilla rafiki <3 
 
Jag var på det årliga power meet ;) Super kul som vanligt!
 
De vart en hel del film tittande och härliga sommar prommenader :) 
 
Va på min första Real Madrid denna sommar! Hade hur kul som helst! :) 
 
Jag var även och campade med familjen här i västerås :) Hur kul och mysigt som helst!
 
Jag fyllde 22 år i år :) Vilket jag firade med familj och vänner:) 
 
Jag var även i Spanien igen nu i sommras vilket var as kul:) Längtar tillbaka något enormt!
 
Sen har jag bara njutit av att det varit sommar :)
Hade en så grymt härlig sommar i år, kunde inte bli så mycket bättre!
Det kommer komma upp en till mitt 2013 och då tar jag september till november. (jag hoppar över december då vi är på december nu)