Mitt 2013 del 3 sista delen!
Hejsan!
Okej nu kör vi på sista delen av mitt 2013 :) 
September til November. 
Detta har hänt under denna period då: 
 
Jag fick jobb och började den 1 oktober i år :) Tänka sig att det gått 3 månader ! :) 
 
Vi var och kollade på några sommarstugor :) Vilket var superkul!
 
Som tidigare månader så har jag festat med mina vänner :) 
 
Var på kulturnatten, vilket var hur kul som helst! :) 
 
Åkte in till strömsholm med rafiki :/ Vilket var as jobbigt! 
 
Vi får juh inte glömma bort att Barack Obama var är i Sverige :) Woop Woop :) 
 
Jag har jobbat en hel del :) Super kul! 
 
Har kollat på massa film, lyssnat på en hel del musik och kollat på fotboll :) 
 
Har umgåtts med min familj och mina vänner :) 
 
Var på Halloween fest :) 
 
Och sen har det hänt en massa andra saker också såklart ;) 
Orkar inte skriva om December då vi är inne på December nu! Men det har hänt en hel del under detta år. 
Både roliga och tråkiga saker. 
Hur har erat år varit? Har det varit bra eller dåligt? Eller kanske både och? 
Jag kommer att se på 2013 som ett bra år med en massa härliga stunder!