Nu taggar vi till BIG BROTHER 2014
Godkväll på er!
Ska nu ta och kolla på Big Brother, är ni taggade? 
Ska bli ganska så kul att kolla på årets bog brother. 
Har ni tittat på dom tidigare säsongerna eller är det här första gången ni tittar? Jag har kollat lite förut, eller ja jag har tittat en hel del på Big Brother förut. 
Så ja jag tycker det kommer bli nice att det drar igång igen :D 
Bild ifrån google! 
 
Vad har ni gjort idag då? Har ni gjort något skoj? 
Själv har jag varit med familjen, vi har gått på stan, fikat och så har jag busat lite med syskon barnen. 
Har även hunnit tvätta, packat upp allt ifrån resan, varit hos Nana för att hämta min saker och så duschat haha :D 
Just har juh kollat på Paradise hotel också, jag kolla inte på ett enda avsnitt när jag var nere i Spanien, hade för mycket att göra :D 
Vad tyckte ni om veckans avsnitt av Paradise? Var det bra eller dåligt? 
#1 - Malin Lindgren

Var super taggad på att det skulle börja och tyckte det var så tråkigt med uppehåll förra året men underbart att det är igång igen, gör kvällarna roligare och tiden går fortare! :)

Kika gärna in på min blogg och kanske kommentera tillbaka? Skulle bli så himla glad! Kram:)

#2 - Johana Duggin

Härlig blogg!=)