Första gången i mitt liv!
Hejsan!
Sitter just nu och lyssnar lite på musik och bara chillar!
Ska snart ta och kolla på film. Dock vet jag inte vilken film jag ska kolla på, får se vilken det blir!
Idag har jag varit med Allis, shit va kul det var! Har saknat henne massor <3 
Så vi har gått på stan och fikat + lunchat lite :) För första gången i mitt liv har jag ätit sushi haha.. 
Okej kanske inte det godaste jag ätit haha men men :)
 
Och sen har det blivit lite shopping också, har köpt en as snygg klänning (kommer lägga upp en bild på den senare, har inte hunnit tagit något kort på den!) och sen köpte jag en foundation och ett par converse skor för 400 kr ! (dom brukar kosta 700 kr i vanliga fall, vilket många kanske redan vet om?
Man kan lungt säga att det har varit en grym dag idag trots de tråkiga vädret !
Lite bilder ifrån idag!
#1 - Annika

SV: tack så mycket :D