Äntligen är den här!
Hej Måndag! 
Jag har varit uppe sedan halv 9 för att jag skulle träffa Allis kvart i 10 :) Åh vad jag älskar att gå upp tidigt.. Eller inte. 
Jag hade gärna stannat kvar i sänget ett par timmar till, var helt slut imorse!
Men det var bara att stiga upp, Arbetsförmedlingen väntade :) 
Så idag skrev jag in mig igen,så nu har jag lite att göra då. 
Så nu blir det att söka massa jobb osv. Ska söka ett idag och ett imorgon så ja jag hoppas jag får något snart. 
Sen har jag lite andra saker som jag ska göra innan nästa vecka. 
Full rulle kommer det att bli :) 
 
Senare idag ska jag träffa Lina, vi ska äta lite mat och sen får vi se vad som händer. Ikväll blir det fotboll också. 
Tyskland-Algeriet spelar idag så den matchen kommer jag att kolla på. 
Vad ska ni göra en dag som denna då? Har ni några roliga planer eller tar ni dagen som den kommer? :D 
 
Idag fick jag äntligen hem min fotbolls tröja ifrån pringles :D 
Köpte även en ny kalender, min gamla hade inga sidor kvar haha :D