1a Advent
Godmorgon söndag!
Idag kommer jag hem ifrån sommar stugan. Dock vet jag inte vilken tid eller så men ja det återstår att se. 
Jag kommer såklart att skriva när jag kommer hem och lägga upp de bilder jag har tagit under helgen. 
Så lite nya bilder kommer jag lovar!
Idag är det faktiskt första advent, så lite mys idag blir det så klart woop woop :D 
Brukar ni göra något speciellt på advent? Vi brukar bara fika och chilla lite. Vi gör inte så där super mycket. 
Jag brukar då börja kolla på julfilmer, men det har jag redan tjuvstartat med haha :D 
Men ja lite små mys är det med advent. Håller ni inte med? 
Eftersom det krånglar så jävla mycket med att lägga upp bilder så bjuder jag bara på den här. Får se om det går bättre senare idag eller inte :) 
Hoppas ni får en super mysig söndag så hörs vi lite senare!