Mitt 2014 andra delen
Gokväll!
Har ni haft en bra tisdag? Jag har haft det bra, var med Allis idag vilket är lika skoj som vanligt.
Sen har jag inte gjort något super speciellt utan har bara varit hemma. 
Ska snart ta och titta på Svenska Hollywood fruar, någon mer som tittar på det? Åh vad jag gillar det programet. 
 
Hur som helst  så ska detta inlägg handla om mitt 2014 del 2. 
April - Juni, låter skoj va? Så vad har då hänt under dessa tre månader? 
  • Var på musik quiz på Harry´s, vilket jag tycker är grymt kul!
  • Jobbat som tidigare månader. 
  • Fikat på stan med mina vänner ♥
  • Var upp till sommarstugan xD 
  • Bokade flybiljetter ner till Spanien :D 
  • Festade lite woop woop hehe 
  • Åkte till Spanien och var där i 3 veckor! 
  • Köpte min Sony xperia z, en av dom bättre mobiler jag ägt! 
  • Solat 
  • Och så får vi inte glömma bland de bästa som hände i sommras, nämligen FOTBOLLS VM I BRASILIEN :D
Så ja det är typ det som har hänt mer eller mindre :D Har i alla fall haft super kul under dessa tre månader! 
Tänkte ladda upp lite få bilder ifrån denna tids period då. 
 
Så ja här är lite blandade bilder. 
Hoppas ni gillade detta inlägg :D