Mitt 2014 tredje delen
Hellu!
Eftersom jag ändå fixar massa tidinställda inlägg så kom jag på att jag kunde fixa näst sista delen av mitt 2014. 
Var inne på 2014 i förra inlägget och kom då på att jag kan köra på det spåret i det här inlägget med. 
Låter skoj va? (glöm inte att ni kan läsa om dom tidigare delarna under kategori mitt 2014)
 
Så nu kör vi här är då månaderna Juli - September: 
  • Det var Power Meet under denna period, så himla kul! 
  • Fotbolls VM höll fortfarande på woop woop :D
  • Jag hann vara med en hel del vänner ♥
  • Var på bio xD 
  • Fikade på stan, med familj och vänner!
  • Va ut till kungsbynd med familjen. 
  • Åkte upp till sommarstugan
  • Sökte en del jobb (vet inte hur många jobb jag sökt i år alltså..)
  • Va hundvakt åt lilla Zorro xD 
  • Badat, solat så himla mysigt!
  • Så får vi inte glömma att jag fyllde 23 hehe 
  • Åkte tillbaka till Spanien, fast denna gång med Lina o vi va där en vecka :D 
  • Var på kulturnatten, vilket var as kul haha :D 
  • Musik Quiz på harry´s ! 
  • Jobbade lite. 
Så ja det är väl det som har hänt mer eller mindre (jag har då inte skrivit upp ALLT som hänt under dessa tre månader. Men tog med en hel del ändå. 
Så nu kommer lite bilder också :D 
Ja de va några bilder, de krånglar som in i helvete när jag ska ladda upp bilder vilket är super tråkigt. Måste ladda upp samma bild 5-6 gånger innan det går. Vilket suger, hur som helst så blev det några stycken iallafall. 
Hoppas ni är nöjda med detta inlägg, bara en del kvar av mitt 2014.. :)