Imorgon gäller det :)
Gokväll på er!
Har ni haft en bra dag? Jag har haft en helt okej dag, möte på förmiddagen och sen hem o fixa lite. 
Har inte gjort så mycket mera, hade tänkt kolla på film men ja vi får se hur jag gör. 
Har massa skräckfilmer på datorn så ja, om jag inte tittar idag får jag väl kolla på dom i helgen istället xD 
Imorgon blir det att städa mitt rum, fixa dricka inför kvällen o sen fixa mig och sen på kvällen ska jag på Halloween fest. 
Ska bli så otroligt kul att gå på halloween fest, och imorgon får ni se min outfit. Kommer bli sjukt nice och kameran kommer att få följa med, jag lovar er! 
Ska ni på halloween fest imorgon eller ska ni vara hemma? 
(bilden har då inget med inlägget att göra, som ni kanske märker? xD) Men som sagt ni får en bild på min halloween outfit imorgon. 
Det skulle vara kul om ni berättar vad ni ska klä ut er till, länka era bloggar så jag får se :) Tycker det är så kul med Halloween o att få klä ut sig :D 
#1 - Sara

Har funderat på att klä ut mig till ängel på halloween! :)

#2 - Cecilia Par

Gu så roligt med Halloweenfest! Ska tyvärr inte gå på någon i år, men förra året gick jag in för det ganska rejält - inte minst när det kom till utklädnaden. Är du nyfiken på hur jag såg ut då kan du se det här:

http://famlafint.blogg.se/2013/november/kalla-mig-doden.html#comment

#3 - Linda

fin bild :)