Härlig dag!
Hej på er!
Hur  har eran dag varit då? Har ni haft en bra dag? 
Jag har haft en super trevlig dag med Allis, vi började dagen med att passa Zorro ett tag och sedan drog vi in till stan för lite lunch och fika. 
Vilket var super trevligt like always :) 
Sen drog vi hem till mig lite snabbt och sen blev det att ta ut Rafiki igen. 
Och nu sitter jag här och chillar lite, ska snart dra in till stan igen. 
Idag är det musik quiz på harry´s som gäller samt fira Däbi som fyller år. 
Hoppas de kommer frågor som jag kan denna gång, visst det gick helt okej förra gången då vi kom på 3e plats men nu vill jag vinna :D 
 
Vad ska ni göra ikväll då? Har ni några roliga planer? 
By the way, Svenska hollywood fruar börjar idag igen, kommer ni att titta? Jag missar första avsnittet då jag inte är hemma.. Men ska kola imorgon istället :) 
Åh så glad jag är att det dragit igång igen haha :D 
Åt först på spicy hot och sen blev det en islatte på Espresso house hha :D Lite blandade bilder ifrå helgen! :)