Så jäkla surt..
Hejsan!
Sitter just nu och tittar på the Hills äsong 1. Har redan sett den säsongen någon gång innan men jag var sugen på att titta på den igen :D 
Så himla bra serie hehe :D 
 
Hur som helst, detta inlägg skulle inte handla om The Hills utan om Sons of Anarchy.
Nu är det så att en av dom som var med i Sons är i Sverige. Det är David Labrava, han spelade Happy i Sons. 
En av mina favoriter i serien, gissa om jag är sur att jag inte är i Göteborg just nu.. 
Hade så gäran velat åka dit och försöka att träffa han.. 
Inte nog med att biljetterna till och från Gbg skulle ha kostat minst 1000 kr så är jag just nu hundvakt.
Så himla surt, det hade varit så coolt att åka dit och försöka att träffa han! 
Blir så himla avvis på dom så får träffa han i Gbg xD 
David Labrava som Happy i Sons of Anarchy !