en liter sangria tackar
Godkväll.
Okej hemma igen efter en välkomms dricka inne i city, det blev en liter sangria haha :) tur att jag delade den med Susanne :)
Hade det hur kul som helst, började med att jag och Susanne gick omkring inne i stan för att sedan möta upp resten av gänget.
Ja jag var väl där 2 timmar ungefär innan vi drog hem.  Träffade nytt folk o ja med andra ord, vi hade det kul :)
Nu ska jag sova o tagga inför en ny skolstart.
Imorgon på morgonen måste jag plugga, just nu är jag lite onykter så det komme inte sluta så bra om jag studerar nu. Men imorgon innan skola ska jag plugga. Sen efter skolan får vi se vad jag hittar på. Har glömt bort vad som är bestämt osv. Haha vi pratar om så mycket så jag vet inte vilken dag vi har bestämt saker på:)
Hur som helst, hoppas ni haft en bra måndag så hörs vi imorgon igen. :)