Mitt 2015 del 1
Godkväll!
Med mycket om och men så blir det ett mitt 2015 iår. 
Jag har gjort för 2013 och för 2014 men kände lite att jag inte hade någon större lust att lägga ner tid på att göra en lista och sitta och dela upp allt bit för bit och hitta bilder ocv för ett mitt 2015.
Men jag gör en mitt 2015 fast inte med listor osv. 
Utan jag kommer skriva lite smått och året i 2-3 inlägg, det beror helt enkelt vad jag hinner med. 
 
Så vi börjar med mitt 2015 redan nu. 
(det kommer vara lite blandat i inlägget, tidigare skrev jag månad för månad men det kommer inte att bli så nu
Så vad har jag då gjort under detta år? 
Jag har då: 
  • Sutderat på Stockholms universitet (gick till skolan en dag och sedan hoppade jag av)
  • Jag anmälde mig till EF språk kurser. Och med det så åkte jag som ni vet till Spanien. 
  • Jag jobbade på tre olika ställen. 
  • Firade att min syster tog studenten :) 
  • Gick på bio woop woop (SF I´m baack :D) 
  • Fikade en hel del med både familj och vänner! 
  • Var och hälsade på pappa och Eleonor :D 
En liten lista blev det den här gången. Gör en ny en annan dag :) 
Blir roligare om man delar upp det lite! Eller vad säger ni? 
Lite bilder också såklart, vad vore ett inlägg utan bilder? :D