mitt 2015 del 2
Godkväll!
Okej, kör på  ett till inlägg om mitt 2015. 
Jag gjorde ett här om dagen (kanske i förrgår?) så jag passar på att göra ett idag med. 
 
Så vad har mer hänt under 2015? Här kommer en liten lista : 
  • Det blev lite fester under 2015  xD 
  • Var upp till sommarstugan några gånger detta år igen!
  • Musik quiz på Harry´s , som tyvärr har ändrats.. No more quiz där.. :( 
  • Sökte en hel del jobb, gick på några intervjuver och så har jag jobbat också. 
  • Var kat och hundvakt :) 
  • Västerås food market, åt as god mat. Längtar tills nästa år woop woop :D 
  • Var på Power meet i år igen, hur kul som helst!
Var bara en liten del av det jag gjort detta år, har sparat några punkter till sista inlägget om mitt 2015.
Då tänkte jag ta allt som hände i Sommras :) 
Hur har erat 2015 varit? Mitt har varit as bra!! 
Lite olika bilder :) 
#1 - Carina Marianne Holst

Härliga bilder!! :)