Mitt 2015 del 3
Godmorgon Måndag!
Jag vet inte ifall jag får jobba idag eller inte så jag fixade ett tidinställt inlägg åt er. 
Så himla tråkigt när bloggen blir lidande för att jag inte hinner uppdatera. 
 
Hur som helst, tänkte börja dagen med sista delen av mitt 2015.
Hur låter det? Låter det bra? 
Så vad har jag mer gjort detta år? Vill ni veta? 
Det här har mer hänt under mitt 2015 :
  • Firat midsommar precis som alla andra år xD
  • Firade påsken med pappa, Eleonor, Emma, Moni + familj :) 
  • Mer fest, blev en hel del fester. 
  • Och så var det en del födelsedagar också
  • Jag fyllde 24 woop woop det innebär att jag blir 25 nästa år... 
  • Hade en grymt bra födelsedagsfest / hejdå fest 
  • Var på cityfestivalen
  • Och så deltog jag i årets Pride festival 
  • Och så får vi inte glöma att jag åkte till Espana 3 månader!! :) 
Det här året gick allt för fort, känns som om det nyss började och nu är det snart över. 
Inte alls många veckor kvar nu tills det är jul och sen är det nyår. 
Det här året har varit så bra, med lite motgångar kommer framgångar :) 
Är så sjukt stolt över mig själv som faktiskt åkte till Spanien och faktiskt stannade fast jag till och från ville åka hem. 
Jag skulle inte vilja ändra något på detta år, det har varit såå roligt och bra! 
Så det var lite bilder, ni har redan sett de flesta bilder men vad gör det? :) Och jag vet inte hur trötta ni är på mina Spanien bilder? :)