Min favorit klänning :)
Hola :) 
Och så är det redan lördag, va tiden har gått fort.. På sätt och vis är det lite tråkigt att helgerna går så himla fort.. Håller ni inte med? 
Idag ska jag inte göra något speciellt, lite sliten ifrån igår så jag ska bara vara hemma. 
Min syster och hennes man och deras barn kommer över lite senare på middag, tror dom ska kolla på mello med oss också :) 
Kommer ni att titta på melodifestivalen? Jag kommer att titta iallafall :) 
 
Igår hade min syster födelsedagsfest här hemma, vilket var super mysigt. 
Vi åt tacos till middag och sedan blev det en as god efterrätt som jag tyvärr glömde att ta kort på. 
De var typ som en kladdkaka med massa grädde, blåbär och jordgubbar så himla gott :) 
Och se blev det en hel del dricka också haha :D 
Hade iallafall super kul, mycket skratt, trevligt sällskap och god dricka :) 
Kan inte bli bättre, tyvärr följde jag inte med ut. Var så himla trött så jag gick o la mig medans alla andra drog ut haha :D 
 
Hur som helst, hoppas ni har haft en bra dag än så länge så hörs vi sen :) 
Klänningen kommer ifrån Madlady.se, gissa om det är min favorit klännning? Jag bara älskar den!