Nu drar vi igång en ny frågestund, passa på att ställa massa frågor :)
Godkväll på er!
Sitter just nu och chillar framför datorn, kollar igenom mina gamla inlägg här på bloggen. 
Tänka sig att jag snart har haft denna blogg i 2 år. 
Känns lite som om det var igår jag startade upp denna blogg i samband med att jag bytte namn. 
Men 2 år har gått och tiden har gått otroligt fort, inser att jag har varit med om mer än jag kommit ihåg. Härlig känsla det är. 
Och jag har en hel del att se fram emot också. I slutet av sommaren åker jag till Spanien för att studera, jag ska åka på en resa som jag drömt om sedan gymnasiet och nu blir det äntligen av.
Har verkligen velat göra denna resa så länge men aldrig vågat, och nu känner jag mig mer än redo. Vill ha sommar nu så jag får åka. Har fortfarande en del kvar att göra, tur att jag har ett par månader på mig! 
 
Hur som helst, detta inlägg skulle inte handla om min Spanien resa  i sommar, utan jag tänkte dra igång en frågestund. 
Det var ett bra tag sedan jag hade en och känner nu att det är dags för en ny frågestund här. 
Håller ni inte med? På söndag svarar jag på alla frågor ni skickar in. 
Ni kan antingen skriva en eller fler kommentarer på detta inlägg eller mejla, det är upp till er. 
Kommer svara så ärligt jag kan så passa på att fråga vad ni vill :) 
Hur skoj låter inte detta? 
Hoppas ni har några frågor att ställa så svarar jag på söndag :) 
 
#1 - Bintu Malm Fraser

Vilken är din favorit serie?
Varför började du blogga?
:-) Ha en trevlig kväll!