Mitt 2014 sista delen!
Gokväll på er!
Kom hem för en stund sedan, har varit ute i Hallstahammar och hälsat på syrran med familj :D 
Super mysigt, åkte dit vid tre tiden och kom hem för 20 min sen. 
Så nu ska jag bara ta det lungt här hemma, kolla lite tv eller något. Passa på att vila lite. 
Är ganska så trött fast jag sov as bra inatt och fick sova ut i morse hehe. Så kan det vara ibland. 
Sitter och kollar runt lite bland tågbiljetter, på onsdag drar jag till Sthlm för att möta upp min bonusmamma. Vi ska kolla vart skolan ligger och luncha inne i stan woop woop :D Ser fram emot det. 
Kommer inte ihåg sist jag var i Sthlm.. Var ganska länge sedan! (Arlanda räknas inte tycker jag) 
Hur som helst så ser jag fram emot det. 
Hur har eran dag varit? Har ni haft det bra? 
 
Nu tänkte jag ta och skriva sista delen på mitt 2014. Hann inte göra det tidigare så passar på nu istället. 
Så här kommer mitt 2014, sista delen Oktober - December: 
  • Har jobbat
  • var med vänner (som dom andra månaderna)
  • Var och klippte mig, vilket behövdes xD Och så färgade jag håret. 
  • Var på Leos Lekland med familjen, åh va kul det var :D 
  • Var på bio 
  • Kollade på tv serier. 
  • Va på loppis xD 
  • Firat min systerdotter,
  • Halloween fest var jag också på
  • Var på baby shower
  • Var delaktig i You- projektet via Arbetsförmedlingen. 
  • Va på praktik vilket var as kul!
  • Musik quizen på harrys får vi inte glömma haha 
  • Passat Rafiki
  • Firat nyår uppe på landet
  • Kom in på högskolan i Sthlm :D 
Så ja det var lite av det som hänt under dessa månader. Så klart har det hänt mer men kommer inte ihåg allt nu :D 
Hittade inga mera bilder.. Men men de här får duga haha :D