Tiden går fort!
Godkvll på er!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft det bra? 
Jag har haft det bara bra, lite segt och tråkigt nu på kvällen men annars har jag har det bra. 
Åkte hem ifrån landet idag pga att jag måste hinna fixa lite innan jag åker till pappa och E på måndag morgon.
Och så måste jag tvätta mina kläder och packa om altl igen haha :D 
Så ja i helgen ska jag ta det lungt, sova ut, tvätta, packa, plugga lite spanska och bara andas ut. 
Har haft en hel del att göra på landet, vi har målat varje dag, sen har jag busat och passat syskonbarnen, gått på promenader osv. 
Så det har funnits en hel del att göra, det enda vi inte gjort är att åka på loppis som vi alltid gör när vi är på landet haha :D 
 
Hur som helst, på söndag är det endast 3 veckor kvar tills jag åker till Spanien. 
Gissa om jag är taggad? Och gissa om jag är sjukt nervös? Asså jag tror jag dör hahhaa :D 
Är så himla nervös men ändå så jävla taggad, är mest nervös över vilka som kommer gå i min klass, vilka jag ska bo med, vilka lärare som är där. Och såklart är jag nervös över själva kursen, men jag har ändå känt lite att det inte är ett lika stort problem som det andra. Jag känner lite att det löser sig, och att jag kommer klara det. 
Jag menar, jag vill verkligen lära mig spanska är så sjukt taggad på att lära mig språket och då borde det inte vara ett problem? Vill ner till skolan och plugga nu haha :D Vill ut på Madrids gator och lära mig språket och kulturen haha :D 
Så ja jag tror det kommer gå galant, hoppas jag iallafall! 
Men åhh det kommer bli så sjukt kul, dock har jag ingen aning om vad jag ska packa och ha med mig ner osv haha :D Men det är ett senare problem känner jag. Jag har 3 veckor på mig att komma på vad jag ska ha med och inte :) 
 
Lite bilder ifrån nu när jag var på landet :) Tog en hel del men dessa får räcka eller vad säger ni? :D