Outfiten för idag!
Godmorgon världen!
Inget jobb idag, känns helt okej ändå. 
Så nu på morgonen har jag fixat lite tvätt och sånt skoj här hemma. 
Funderar på om jag ska hänga på Emma och Nana på stan idag, det är så himla fint väder. 
Skulle vara tråkigt att sitta inne då, vill ut och hitta på något.
 
Igår kväll var jag hem till Nana lite snabbt, hon hade rensat bland sina kläder så jag var hem till henne för att se om jag hittade något jag ville ha. 
Kom hem med en pappkasse full med kläder haha :D 
Så ja nu behöver jag inte köpa massa nytt hehe. 
Jag fick bla dom här kläderna ifrån syrran: 
Kommer kanske ta bättre kort på allt jag fick med mig hem igår. Vi får se hur det blir med det :) 
Men mycket fint fick jag med mig hem! :) 
Nu ska jag fixa mig, i skrivande stund så blev det bestämt att jag ska in till stan med mina systrar (två av dom) :) 
#1 - Cajsa Lindahl

Hoppas du får en fortsatt bra tisdag! :) allt bra med dig annars? :)