Så otaggad på allt
Hallå!
Okej jag har inte alls varit pepp på att uppdatera idag, inte för att jag är det nu heller. 
Dagen har kunnar börja bättre, inte nog med att jag är trött, har varit det sen igår. 
Så har jag fått avslag på ifrå CSN.. Alltså på riktigt, två månader kvar tills jag åker och jag får avslag nu? 
Liksom kom igen, så ja nu har jag iallafall skickat in mer papper och jag hoppas nu att jag får pengar så jag kan åka till Spanien och plugga. 
Jag började faktiskt gråta när jag såg det, inte nog med att jag blev dissad i fredags under cityfestivalen och fick gå själv. I helgen är det power meet och en kompis som skulle gå med mig inte dyker upp och nu detta. 
Blev lite mycket, men jag hoppas att jag kommer få CSN iallafall. 
Vill så gärna åka, det här var min största rädsla inför Spanien. Det var att inte få CSN.. Och nu händer det. 
Kom igen, jag som längtat så länge och lägger ner på tid och pengar på det här.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag kommer få åka. 
Vet inte vad jag ska göra annars, har sett fram emot den här resan hur länge som helst. 
 
Så ja, ni kanske förstår varför jag inte är så pepp på att blogga, sitta vid datorn? Är så otaggad på allt. 
Det är som om någon där uppe i himelen ba nej men nu har det gått lite väl bra för Sofia, nu är det dags att det går lite dåligt för henne. Tack för det liksom.. 
Får se om jag pallar att skriva något mer idag eller om jag nu bestämmer mig för att glo på film resten av kvällen. 
Hoppas ni har haft en bättre start på dagen än mig. 
Var in till stan med moni och Emma, vi åt lunch på vivaldi och sen var vi in till bla Gina ticot. Handlade ett halsband, ringar och armband :)