12 veckor kvar!
Hallå!
Hur har ni det? Har ni det bra? 
Kom hem för en liten stund sedan, har varit på landet i helgen. 
Vilket har varit hur mysigt som helst, men skönt att komma hem igen.
Så nu ska jag inte göra något speciellt utan chilla lite framför datorn innan jag går och lägger mig.
Imorgon ska jag jobba vilket jag ser fram emot, börjar redan halv 8 så jag måste upp vid 6 för att hinna med bussen o allt. 
Sen slutar jag vid 4 vilket är helt okej, när jag kommer hem imorgon ska jag söka CSN inför Spanien.
Sjukt taggad, äntligen blir det att söka CSN. Nu är det verkligen snart dags. 
Är ganska så nervös, inte för att jag tror att jag inte kommer att klara det utan det handlar mer om att jag är så sjukt spend på hur allt kommer att vara osv. 
Vilka människor som komme gå i min klass, vilka jag kommer bo med osv.
Och inte nog med det,jag kommer även att bo i Madrid. Fattar ni MADRID xD 
Asså shit, kan inte fatta att jag kommer att göra det här som jag drömt om så många gånger tidigare men aldrig vågat. 
Har ångrat mig så många gånger tidigare att jag inte åkt ner till Spanien och pluggat, och nu ska jag äntligen få göra det.
Kommer bli så jävla grymt alltså xD Och inte nog med det, ni kommer även att få ta del av resan.
Kommer uppdatera här på bloggen såklart, hur ofta vet jag inte men minst 1 gång per dag iallafall xD (hoppas jag hehe) 
Idag är det exakt 12 veckor kvar tills jag drar, det kommer gå så sjukt fort haha :D 
Hoppas ni har haft en fin helg så hörs vi imorgon igen!