Mitt 2015?
Godkväll!
Och så var denna måndag över, gått så himla fort. 
Även om jag inte gjort något super speciellt så har dagen gått fort. 
Ska spendera kvällen med en film eller två, vi får se hur många filmer jag orkar och hinner titta på. 
Dags för lite julfimer? Imorgon är det första December vilket innebär att snart är det julafton.
Detta år har verkligen gått super fort, känns som om 2015 nyss började. 
Jag vet inte om jag ska göra en " mitt 2015" eller inte. 
Jag har juh gjort för 2013 och för 2014, så vi får se. Har inget börjat med någon lista eller så.
Vanligt vis brukar jag har gjort en lista och redan börjat med att lägga ut här. 
Men inte i år.. Så ja vi får se hur jag gör. 
Skulle ni vilja ha en lista för mitt 2015? :) 
 
Kan inte fatta att vi går in på December månad. Det har gått galet fort. 
Jag har hunnit med en hel del men samtidigt inte. Jag har ingen aning om vad jag vill göra under 2016. 
Först och främst vill jag verkligen ha min egna lägenhet, så surt att det är så svårt att få en egen lägenhet.
Och det här med jobb, OMG aldrig i min vildaste fantasi skulle jag tro att det var så här svårt att få ett jobb..
Jag har 3 olika antällningar och ändå får jag inte jobba en hel vecka. Ni anar inte hur jobbigt och frustrerande det är. 
Jag vill ut och jobba, tjäna pengar och ha mitt egna ställe. Att få känna mig vuxen. 
Så svåt att få ett jobb, och minst av allt vill jag gå tillbaka  till arbetsförmedlingen. 
Det är tufft, det kan jag lova. Men jag kämpar på, jag ska få ha min egna lägenhet. Jag ska få jobba 5 dagar i veckan haha xD 
Hoppas det blir snart!! 
Det vuxna livet är svårt hehe :D