Segt!
Hejsan!
Och så var det måndag igen, helgen gick lite väl fort. 
Håller ni inte med? 
Som ni vet var jag med familjen i helgen, pappa och Eleonor var upp till västerås/ hallsta så jag passade på att umgås med dom och med  mina syskon.
Vilket var hur mysigt som helst. 
 
Idag ska jag leta lite jobb och sen vid 3 ska jag träffa Janike. 
Ska bli nice att umgås med henne, även om vi sågs när jag kom hem så ska det bli kul att träffa henne idag igen. 
Dock vet jag inte vad vi ska göra, men jag tror vi kommer gå på stan. 
Sen får vi se vad jag ska hitta på ikväll, har inge planer för kvällen. 
Har ni några roliga planer för dagen? 
 
 
Jag hatar min dator, den koplar inte till det trdlösa internet.. Jag som trodde jag hatade internet nere i Spanien.. Men på något sätt känns det internet lite bättre än vad det gör idag hemma hos mig. Eller så är det så att jag bara hatar min dator som är allmänt sämst.. Skulle lätt kunna köpa en ny dator typ idag! 
#1 - Frida

Har också problem med mitt internet ibland, det är så irriterande och jag blir jättestressad av det haha