Dia de los muertos
Godkväll!
Hur har eran dag varit? 
Har ni haft en bra dag? 
Min har varit bra, hade mitt examen prov idag vilket jag inte visste om att jag skulle ha haha :D 
Så gissa om jag blev överraskad när dom sa att jag skulle göra examen provet idag. 
Men men jag gjorde mitt bästa, hade hoppats på att jag hade vetat det lite innan så jag kunde ha pluggat mer men men.
Så nu får vi se ifall jag går upp en nivå eller inte, jag hoppas verkligen att jag gör det. 
Men provet var så svårt, så jag vet inte. 
Men jag gjorde mitt bästa. 
 
Hur som helst, vi hade även Dia de los muertos på skolan idag. 
Det var väldigt kul! 
Ska ni på Halloween fest idag eller imorgon? Jag vet att många ifrån skolan drar ut imorgon.
Jag vet inte om jag ska följa med ut eller inte, är inte alls taggad på att dra ut och festa. 
Så vi får se.
 
Här är iallafall lite bilder ifrån idag: 
Lite bilder ifrån idag :) 
Bra avslut på denna vecka :D