Ja jag har hemlängtan!
Godmorgon Lördag!

Alltså åhh igår när en av mina närmsta vänner skrev på Facebook att jag måste komma hem för hon saknar mig så mycket, vet ni hur glad jag blev då eller? 
Som om jag inte redan längtar hem, och ja jag vet att det låter konstigt att jag sitter här nere i Spanien och har det bra men ändå längtar hem. 
Jag vet, det är konstigt men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag längtar hem. 
För det gör jag, och jag är fullt medveten om att när jag kommer hem kommer jag längta tillbaka hit. 
Kan tyvärr inte hjälpa att längta hem till familjen, mina vänner och jobben. 
 
Jag har verkligen haft the time of my life här nere, missförstå mig inte. Jag har verkligen haft super kul och allt. 
Men hem är alltid hem. 
Jag kommer sakna Spanien, skolan och alla elever så mycket när jag åker hem,det är inte det utan jag vet jag inte. Svårt att förklara. Men jag längtar hem. 
Därför jag försöker att göra saker typ hela  tiden så att jag ska ha kul och inte sitta hemma och tänka på att jag vill hem. 
Så vi får se vad jag hittar på idag. Skulle vilja åka till nöjesparken som är här i Madrid, men vi får se. 
Ska försöka att få med mig någon dit, annars vet jag inte vad jag hittar på. 
 
Har ni några roliga planer för dagen? 
Hoppas ni får en fin lördag så hörs vi sen igen! 
Bilder ifrån när vi var och lagade mexikansk mat :D