Parque de Atracciones y Halloween
Godkväll!
Hur har eran lördag varit? Har ni haft det bra? 
Jag vaknade idag vid 12.40 hahah såå himla trött som jag varit denna vecka så passade jag på att sova ut,
Kom sen på att jag och Thomas bestämt att dra till Parque de atracciones 13.30 haha :D 
Lite panik när jag inser att jag måste äta frukost, fixa mig osv innan halv 2. 
Men vi åkte strax innan två istället :) 
 
Så vi kom dit vid 3 typ, kom hem för ca en timme  sedan. 
Vi hade det kul, dock väldigt mycket människor. Och vi fick stå så länge i kö ca 40-45 för att åka en karusell haha :D 
Men det var det värt, jag hade rabattkuponger men dom hade tydligen gått ut så vi fick betala fullt pris.. 
Gissa om det var svin dyrt att gå in? Okej man får åka allt hur mycket man vill osv allt utom mat och spökhus ingår. Vi betalde 31,90 euro för att gå in. 
Men men nu har jag iallafall varit där och ja det var verkligen värt pengarna. Vi valde bara lite fel dag att åka på. 
Som alla vet är det Halloween så det var så många barnfamiljer där så det var därför det tog så lång tid att få åka karuseller.
Men men vi hade det kul :) 
 
 
Ska snart ta och prata med pappa och eleonor på skype, sen ska jag ner och förfesta med dom andra innan dom drar ut. Och sen ska jag SOVA :) 
Har verkligen haft en bra dag :) 
Blev en hel del bilder :)