Åhh kan inte få nog :)
Hallå på er:) 
Sitter just nu och chillar lite, ska snart hoppa in i duschen. 
Idag har jag varit i skolan och direkt efter så gick vi till Real Madrid stadium, för en rundtur. 
Lika coolt som första gången, var där i ca 2 timmar sen gick vi hem igen. 
Har ätit lite mat och pluggat lite spanska, umgåtts med vännerna och ja bara tagit det lungt. 
 
Försökte prata med pappa och E på skype , men internet här är så dåligt. 
Det är inte ens kul hur dåligt det är. Men men. 
Hur har ni haft det idag? Har ni haft det bra? 
Jag har egentligen inte alls så mycket att berätta. 
Jag går i Skolan, pluggar, hänger med mina vänner och njuter av min tid i Madrid. 
I helgen kommer mamma och daddy cool, så vi ska hitta på massa saker. 
På lördag åker jag och Julie till Warner bros studio här i Madrid, fan va jag ser fram emot det. 
Så vi ska väl boka biljetter och sånt nu i veckan. Det ska bli såå kul :)
 
Hoppas ni har haft en fin dag så hörs vi imorgon igen! 
blev över 200 bilder denna gång :) Åhh jag kan inte få nog av deras hemma arena ;D