Allt om EF och Spanien!
Godkväll på er!
Sorry för seg uppdatering, som vanligt. 
Idag blev det inget jobb för mig, lite tråkigt men men. Vet iallafall att jag kommer få jobba ett par timmar på Onsdag.
Vilket känns bra, så vi får se hur det blir imorgon. 
Jag hoppas såklart på att få jobba men man vet aldrig. 
 
Hur som helst, vad har jag då gjort idag? 
Jag har suttit ute i solen och ritat ett par timmar, kollat på serier och så. 
Har inte gjort sådär super mycket, men men. 
Har bara 2 avsnitt kvar av Criminal minds säsong 4 sen börjar jag på säsong 5. 
Ska se alla säsoger, så det kommer nog ta ett tag. 
 
Hur har ni haft det idag då? Har ni haft en bra måndag? 
Jag har funderat på att skriva om EF, resan innan Spanien, hur det gick till att söka kursen osv hos EF. 
Är det något ni skulle vilja läsa om?
Tyckte det vore kul att skriva hur det gått till, hur resan var osv. 
Och varför jag valde just EF och så, låter det som ett roligt inlägg? 
Jag tror det kan bli ett roligt inlägg, kanske kan bli fler olika. 
Jag vet inte om jag skrivit det tidigare men jag har gått och blivit ambassadör för EF då jag har rest via dom.
Och jag kommer då ha möjlighet att åka på mässor osv. 
Så jag kommer skriva om alla möten, mässor och allt som har med EF att göra.
Jag har aldrig varit Ambassadör förut så det här nytt och spännande för mig, än så länge har jag inte varit på någora mässor eller möten eller så. 
Utan jag vet inte när/var det kommer att vara osv.
Så vi får se när det blir av :) Snart hoppas jag iallafall. 
Om ni har frågor om allt som har med EF, ambassadör programmet, Spanien resan, språket, you name it. Så var inte rädd att ställa frågor osv. 
Jag kan göra ett inlägg om där jag svarar på alla era frågor och allt. 
Har ni tips så är det fritt fram att skriva de till mig. 
Hoppas ni tycker att det ska bli kul att läsa om EF,Spanien och allt.