Frågor och svar
Hallå!
Börjar dagen med lite frågor :) 
Hittade frågorna hos Milina ( http://milina.se/
Här är frågorna och mina svar : 

1. Hur gammal är du? 24 snart 25 woop woop :D 

2. Hur gammal känner du dig? Runt 30? ;D 

3. Vad har du gjort i dag? Ätit frukost, kollat på nyheterna och lyssnat på musik

4. Vilken film såg du senast? Criminal Minds och Million dollar arm 

5. Vem ringde du senast?Mamma skulle jag tro,vet inte. Jag smsar mest. 

6. Är du besatt av någonting? Sötsaker, Candy crash,musik och just nu Criminal Minds xD 

7. Är du rädd för blod? Nej, det är jag inte. 

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? sitter vid mitt skrivbord som står vid mitt fönster i mitt rum. 

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Haha nej (Göran Persson, Fredrik Reinfeldt, Olof Palme och Stefan Löfven de är dom jag kan utan att behöva googla xD) 

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nää 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? blandat skulle jag säga, har alla möjliga färger xD 

12. När vaknade du i dag? 09.30 ca :D 

13. Vilken är din favorithögtid? hmm, julen skulle jag tro. 

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? skulle inte vara fel att vara i Spanien eller USA :D 

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Hmm jag vet inte.. 

16. Hur vill du tillbringa din pension? Vara ute och resa, se världen, leva livet typ ;D 

17. Vad lyssnar du på just nu? Justin Timberlake 

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej Aldrig. 

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Kaffe, bröd, smör, mjölk och cola 

20. Vem är din favoritkändis hmm, har såå många favoriter haha xD 

(vet att denna lista hamnar på frågestund, det här är inga frågor ifrån en frågestund men har ingen kategorier för bara frågor utan allt hamnar i frågestunds kategorien så kolla där om ni vill se flera frågor som jag svarat på tidigare!) 

 

Hur som helst, sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart ta och kolla lite på Criminal Minds. Sen får vi se vad jag hittar på. Har ni några roliga planer för dagen? 
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men ska iallafall börja med att titta på en av mina favorit serier. 

Sen får vi se vad denna dag har att bjuda på! 

Hopaps ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!