Som jag saknar det!
Hallå hallå. 
Idag tog jag en sovmorgon, trodde jag skulle sova till typ 10-11 någon gång men halv 9 vaknade jag och kunde inte somna om så jag lyssnade lite på musik och spelade candy crush. 
Sen har vi kollat lite på tv, ätit frukost och så var vi och handlade lite. 
Och så har jag hunnit fixa två maskinen tvätt, en är igång nu som jag väntar på att bli klar så jag kan hänga tvätten. 
Ska snart ta och duscha lite och göra mig fräsch inför kvällen. 
 
Vi pratade lite om att gå och kolla på ett live band som spelar på en pub, så vi får se om vi går dit eller hur vi gör. 
Det skulle vara sjukt nice att gå och lyssna på ett live  band på en pub, inte ofta man gör det. 
I vilket fall som helst, så känns det som om det kommer bli en grymt bra kväll. 
 
Måste tacka Fanny för den här bilden, jag kommer ihåg det så väl haha xD 
Vet att hon sa att hon ville ta ett kort när jag har hennes glas på huvudet, hon ville se ifall jag verkligen klarade det haha xD Som ni kanske förstår så är bilden ifrån när jag var i Spanien och studerade. 
Var ett par månader sedan. Som jag saknar det!