Äntligen har man fått sova lite

Godmorgon!
Okej inatt sov jag så mycket bättre än natten till igår.
Vet nu hur skönt det känns? Visst nu vaknade jag bara 4-5 gånger i natt och kollade klockan, men det är inget jämfört med igår då jag vaknade varje timme :)
Känner mig både utvilad men samtidigt inte.
Känner att jag skulle kunna sova ett par timmar till för att bli människa haha.
Men ska upp nu och äta frukost och fixa mig för att sen ta bussen in till jobbet.
Kommer nog få jobba längre idag, skulle sluta 12 men tror jag kommer få sluta 15 istället.
Så vi får se när jag får sluta, efter jobbet ska jag försöka få med mig mamma och daddy cool till Ikea.
Har hittar lite saker jag vill ha där men måste ha en bil för att få hem det.
Om jag inte åker till Ikea idag så ska jag hem och kolla på serier.
Igår kollade jag på huset fullt, har sett den serien ett x antal gånger. Men jag var såå trött och sliten och orkade verkligen inte titta på något annat.
Så det blev en serie jag sett förr!
Hann kolla lite på idol också innan jag gick och la mig.

Hur som helst, hur har ni haft det? Har ni haft en bra start på veckan?
Min start som ni märker va sådär så jag hoppas att det blir bättre snart!