Fullt upp idag!

Godkväll på er!
Sorry för att jag inte har uppdaterat tidigare, skulle ha slutat tre idag men fick jobba till fyra istället och direkt efter jobbet drog jag hem till mamma och daddy cool.
Vi åkte till Ikea, skulle handla hem ett vetrinskåp och sen åkte vi hem till mig och mamma satte ihop de, vi åt pizza och sen drack vi kaffe.
Har verkligen haft fullt upp hela dagen, vilket kan vara skönt.
Är så trött, dock inte alls lika trött som igår men ändå.
Kommer jobba hela veckan, dom på jobbet frågade ifall jag kunde jobba på torsdag som egentligen skulle ha varit min lediga vecka så nu blir det jobb på torsdag också.
Vilket jag ser fram emot, har ändrat tider varje dag denna vecka på jobbet så imorgon ska jag upp as tidigt för att hinna till jobbet.
Ser väl inte direkt fram emot att gå upp typ 6 haha men men what to do? Måste juh jobba så!

Hur som helst, känns som om jag varit lagom bitter dom senaste dagarna här på bloggen vilket kanske inte har varit det roligaste. Men jag har sovit.as dåligt i flera dagar börjar bli bättre nu men ändå.
Sen har jag jobbat fler timmar än vad som varit sagt, har haft saker att göra typ hela tiden.
Har slutit lite på mitt huvud och min kropp haha :)
Nä nu ska jag kolla idol så vi hörs imorgon igen!