How to get away with murder
Godkväll!
Sitter just nu och kollar på how to get away with murder på netflix. 
Ni som följer min blogg vet att jag började titta  början av detta år eller om det va i slutet av förra, mins inte direkt när det var jag, pappa och Eleonor började titta. 
Jag hann aldrig se klart på serien då jag inte hade netlix osv, så nu passar jag på att titta klart på dom sista avsnittet. 
Vill veta hur det slutade hehe xD 
 
Innan det så har jag städat här hemma, slutade vid 3 idag på jobbet vilket kändes så otroligt bra. 
Så jag har passat på att städa här hemma, duschat, ätit lite mat och nu kollar jag på serie. 
Funderar på ifall jag ska skippa Idol och kolla på serie istället? 
Tycker inte det har varit så bra, Idol alltså så jag vet inte om jag kommer att titta idag eller inte. 
Kommer isåfall kolla på play sen, vi får se hur jag känner senare. 
 
 
Hur som helst, jag vet att mina inlägg inte varit sådär super roliga eller så denna vecka. 
Jag vet, men det har verkligen varit mycket nu. Har jobbat, fixat i lägenheten, varit på ikea, jobbat ännu mer osv. 
Och sen har jag som ni vet sovit as kasst i ett par dagar vilket har gjort att jag är helt slut när jag kommer hem.
Jag orkar verkligen inte med att göra så mycket efter jobbet, det tar så mycket på krafterna att sova dåligt och sen jobba 8 timmar, åka buss totalt en timme om dagen osv. 
jag önskar att jag hade lite mer energi till att göra lite bättre inlägg åt er här, men just nu är jag för trött för att sitta och hitta inspration till det. 
Jag kommer såklart att fixa bra inlägg åt er, måste först och frärmst ta och få sova ut, ladda batterierna och sen ta tag i att fixa fler och roligare inlägg. 
Och jag vet att det har varit mycket om att jag sovit dåligt och allt, men ni som också råkar ut för att man sover dåligt i ett par dagar, ni vet hur det känns att vakna typ varje timme och sen gå till skola/jobb man har inte mycket krafter kvar sen till att göra så mycket mer. 
Att jag inte somnar vid 6-7 på kvällen är ett under, skulle nog somna om jag la mig ner haha :D 
Så det är därför jag passar på att kolla på netflix så att jag inte somnar allt för tidigt. 
 
Om ni har tips på vad jag kan skriva så säg gärna till, jag ska försöka hitta på lite roligare inlägg där jag inte klagar. Men ibland har man dåliga dag osv och nu verkar det som om jag har blivit drabbad av det. 
Vilket jag tycker är så tråkigt, vill kunna skriva om roliga saker, något ni vill läsa och gillar. 
Men ja vi får se, i helgen kanske det blir lite roligare inlägg :) 
Nä nu ska jag fortsätta att kolla klart på min serie och sen får vi se ifall jag hinner/orkar med idol idag.