Så seg och trött!
Hallå Hallå!
Sitter just nu är typ helt död efter att ha jobbat, skulle ha slutat vid 12 men jag hann knapp stiga upp ur sängen innan dom frågade ifall jag kunde stanna till 4 istället. 
Så vem är jag att tacka nej till yttligare 4 timmar? Så jag slutade då 4 istället för 12. 
Trött,seg, fryser och har knappt sovit något, kände inte direkt att jag kanske var fit for fight att jobba men men. 
Kommer eventuellt jobba längre imorgon med, känns helt okej fast jag inte riktigt känner mig helt 100. 
Hoppas bara jag får sova bra inatt och inte vakna varje timme så kommer det nog gå as bra. 
 
Hur som helst, sitter just nu och försöker komma på vilken film jag vill se. Eller ja vilken film jag pallar att se innan jag somnar typ. 
Ska kolla på Idol ikväll så jag kanske bara kollar på någon serie eller något sånt. Har inte riktigt besstämt mig än. 
Började kolla på Black hawk down men har sett den förr + att den är över 2 timmar lång. 
Pallar inte att se den just idag, så vi får se vad jag kommer att titta på. 
Annars händer det inte så mycket, åt nyss lite mat, hann förbi ica innan jag drog hem. 
 
Jag vet, kanske inte dom roligaste uppdateringarna just nu, men det händer inte sådär super mycket. 
Jag kommer jobba 4 dagar denna vecka, så på torsdag när jag är ledig ska jag träffa Karro vi ska till Erikslund och sen får vi se vad vi gör där. 
Ska även försöka få mamma och daddy cool att åka till IKEA med mig imorgon efter jobbet, vill handla hem lite saker osv. 
Så vi får se ifall jag åker till IKEA imorgon eller inte. 
Sen i helgen ska jag hjälpa syrran att flytta så hela söndagen kommer gå åt att hjälpa henne. 
Det är så det ser ut denna vecka för mig, händer som sagt inte sådär super mycket just nu. 
Vet inte ens om jag pallar att göra något speciellt heller för den dela, kanske ändras under veckan såklart.
Nä nu ska jag duscha så jag slipper sitta här och frysa :)