2016 är snart slut

Hallå! 

Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är det bara bra, trött som attans är jag. 
Blev väckt ganska tidigt imorse av syskonbarnen haha :) 
Idag har vi busat, vi har varit ute och sen har vi ätit våfflor. 
Sitter just nu i köket och lyssnar på radion. 
Tänkte lägga mig och vila en stund, är så trött. 
Har varit ett par intensiva dagar med syskonbarnen. 
Men åh så roligt vi har haft det. 
Nu väntar vi besök nr 2, så jag ska vila mig lite så man orkar vara uppe ikväll. 

Har ni gjort något speciellt idag? 
Hur sjukt är det inte att det är nyårsafton imorgon? Vart tog 2016 vägen? 
Känns som om nyss det började! Och nu är det slut.
Jag har inga nyårs löften inför 2017, har ni gjort någe nyårslöften? 
Jag burkar inte direkt göra några, vet att jag
Inte kommer hålla några. 

Hur som helst, hoppas ni haft en fin dag så hörs vi lite senare :) 

Har byggt en båt, visst är den fin? :)