Frågor om mitt 2016

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag var i Tyskland för första gången. Flyttade till Sölvesborg, sen tillbaka till Västerås och sen till min egna lägenhet. 

Hur har ditt 2016 varit?

Det har bara varit bra, har fått två nya jobba :)  

Blev du kär i år?

Nej

Vilket datum från 2016 kommer du aldrig glömma?

Oj, eh kanske inte några direkt speciella datum... Kom knappt ihåg vad jag har gjort iår.. xD 

Vad är din största framgång 2016?

Fick 2 nya jobb, fått jobba heltid i över en månad. 
Flyttade till min egna lägenhet anser det som en stor framgång iår . 

Bästa köpet?

Iphone, Polaroid kameran, saker till lägenheten, resorna till pappa och Eleonor, resan till Fanny :) 

Vad spenderade du mest pengar på?

Resorna till pappa och Eleonor, saker till lägenheten, mat haha :D  

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Familjen, vänner, jobbet. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Södra Sidan - Vi fakkar upp vår värld. 
Som jag spelat den detta år, så sjukt  bra!!  

 Vem har du umgåtts med mest?

Familjen, mina fina kollegor på jobbet, Lina, Lina nr 2, Allis och Malin. 

Har du haft ett förhållande under 2013?

nope. 

Vart reste du under 2016?

Sölvesborg, Tyskland, Göteborg, Malmö. 

Är det något du saknar år 2016 och vill ha 2017?

Nä jag tror inte det. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Fixade lägenheten inför födelsedags fest, hade min 25-års fest samma dag jag fyllde 25 ;) Va med familj och vänner :) 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Nja jag tror inte det. Tycker att mitt år har varit bra och vill inte att de skulle gå annorlunda. 

Vem saknade du?

Hmm, vissa vänner jag umgicks med mycket förut som jag inte sett på ett par månader.  

De bästa nya människorna du träffade?

Får jag säga mina kollegor på mitt jobb? :D 

Vad vill du säga till dig själv inför 2017?

Njut av livet, ta vara på allt som händer, var med spontan, våga ta för dig! :D 

 
Lite olika bilder som hör ihop med en del av frågorna :D