Önskeinlägg del 2
Hallå!
Okej, jag tänkte skriva ett inlägg om vad jag önskar mig. 
Jag skrev ett sånt inlägg för mer än en månad sedan så det är dags att skriva en till. 
Trodde att jag skulle ha orkat att fixa minst 3-4 inlägg innan jul som handlar om vad jag önskar mig hahha :D 
Okej kanske inte 3-4 men ni förstår? 
 
Hur som helst, vad är det då jag önskar mig iår? 
  • Hade gänra velat ha lite serier till mina samlingar, dvs till Sons of anarchy säsong 6 och uppåt. 
    Criminal Minds säsong 8 och uppåt, Grey´s anatomy säsong 1-2, 4 och uppåt. 
  • Pengar till tatuering, har 3 -4 stycken jag vill göra. Måste bara ha pengar till det xD 
  • Pennor till mina målarböcker så jag kan fortsätta att måla igen. 
  • Sen sitter aldrig presentkort fel heller. På typ IKEA, SF, Globen (vet ej om globen har presentkort), Madlady;) 
Det är väl det jag önskar mig, har som sagt redan fixat ett inlägg åt er tidigare som handlar om vad jag önskar mig. 
Så kika gärna in där, jag önskar mig inte direkt dyra saker eller så. Inte vad jag tycker iallafall. 
Vad önskar ni er iår? Är det något speciellt ni vill ha i år?