Kan vi börja om?
Godmorgon! 
Nej helgen gick för fort jag hann inte med. Kan vi börja om? 
Är så himla trött idag så det är inte sant! 
Igår var jag upp till nana för att fika och hänga med familjen, sen åkte jag och moni till stugan för att hämta hem barnen. Jag kom hem vid 11 tiden visst inte super sent så men jag behöver sova ett visst antal timmar för att fungera haha :)
Så ja ni kan väl gissa att imorse när klockan ringde så var jag lagom glad o pigg. Eller inte. 
Men men vaken är jag nu iaf, börjar inte förens halv 11 så jag ska slappa innan jag går till jobbet. 

Hur som helst, denna vecka har jag fullt upp. Kommer bli stressigt men roligt.
Imorgon ska vi ut och äta, ser fram emot det. Sen på torsdag åker jag och moni till Stockholm för att se Ellie Goulding i Globen och på fredag ska jag hem till lina för att fira Elsa och på lördag flyttar jag :) 
Kommer bli så spännande :) 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen! 


#1 - freja, trelleborgs största blogg

helgen har en tendens att alltid gå för fort tyvärr =)

Svar: SV: Ja men eller hur haha :D
Sofia Nilsson