Saknar Spanien!
Hej på er!
Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är det bra, har nyss städat lite här hemma ska bara dammsuga sen är jag i stort sett klar. 
Idag har jag jobbat, började halv8 och slutade vid 12 så var inte så lång dag idag. Men vad gör det? 
Vet ni hur mycket jag har saknat att få jobba? Även om jag nu fick jobba igår så har jag ändå saknat det. 
Känns så otroligt bra att få jobba, tjäna mina egna pengar osv. 
Nu hoppas jag att jag får jobba imorgon med, och att jag får jobba nästa vecka också. 
 
Hur som helst, satt och lästa Fannys blogg. Och vet ni vad? Jag insåg inte hur mycket jag saknade både henne och Spanien. 
3 månader gick så fort men ändå inte, hade så himla kul. Och jag saknar skolan, alla vänner jag hade där nere osv. 
Även om jag längtade hem så hade jag det super bra, saknar det här med att vara spontan. 
Att bara kunna ses, och inte behöva boka flera dagar innan. Att man bara bestämmde att man skulle ses, göra saker osv. 
Saknar att man bara kunde haka på andra och sånt. 
Även om jag är glad att jag är hemma, glad över att få jobba,gå på intervjuer osv så känns det skumt att inte vara där nere. 
Ångrar lite att jag inte valde att stanna till December.. Men men, ska se ifall jag kan åka ner snart och hälsa på. Det hade var såå kul att åka ner och hälsa på skolan och de vänner som fortfarande är kvar där nere :) 
Måste bara joba ihop lite pengar först haha :D 
Jag hade verkligen the time of my life! Ångar inget på resan! Och om ni får chansen att åka utomlands och plugga så gör det, det är så sjukt roligt och coolt! Bland dt roligaste och coolaste jag gjort! 
Tog en stund att förstå att jag klarade av att åka ner till Spanien där jag inte kände någon och plugga spanska. Var så nervös innan och sen när jag väl kom ner till Madrid, Men det gick super bra, fick mitt diplom, vänner och så mycket mer! ;) 
#1 - Madde

Det borde alla få göra, tillbringa någon månad utomlands antingen med studier eller jobb.