Forever young

Hallå!
Alltså vet ni hur ledsen jag är över att denna låt av Jay-z inte finns på spotify löngre? 
Det är en av mina favorit låtar och den finns inte kvar längre.. Sååå sjukt tråkigt! 
Hur som helst, någon mer som älskar denna låt? 
Tycker att texten i den är så sjukt bra, jag gillar verkligen Jay-Z. 
Gjorde inte det för ett par år sedan men för ca 2-3 år sedan började jag lyssna på han mer och mer och nu älskar jag hans musik :D 

Har ni någon / några artister ni bara älskar? Jag har ett par stycken som jag verkligen bara älskar ;)
Ni som läser min blogg och har gjort det ett tag vet nog vilka artister jag bara älskar:D 
Har skrivit om dom artisterna en hel del under den tiden jag bloggat :D 
Vill ni att jag gör ett inlägg med mina favorit artister samt mina favorit låtar ifrån dom artisterna? 
Eller det kanske låter som ett as tråkigt inlägg? 

 

​Vet ni hur ledsen jag är över att inte jag fick tag i biljetter till Beyonce´s konsert? 
Hade så gärna velat se henne live!