Inte som jag tänkt mig

Godkväll på er! 
Sitter just nu och kollar på tv. 
Idag har jag varit in på stan med Malin, vi skulle ha sett Color run men tyvärr blev de strul med bussen så vi missade det. 
Så istället satt vi och kollade på älgsafari, vilket va trevligt. 
Funderar på att åka med de nästa år! 

Sen har jag inte gjort så mycket mer, skulle ha velat åka in nu till stan o festa men tyvärr hittar jag ingen att umgås med så jag är hemma ikväll och kollar på tv. 
Jag har egentligen inget att berätta mer än att det här har verkligen varit den sämsta power meet jag har varit med om. 
Har aldrig haft så tråkigt i mitt liv på power meet. 
I vanliga fall brukar jag ha planer för power meet och de brukar inte bli som jag planerat så i år så tänkte jag att jag skulle ta det som det kommer men ingen har velat ses o dom jag ringer och hör av mig till svarar inte så ja det här sög! 
Gårdagen var väl helt ok men ja shit happens.. 
hoppas att nästa power meet blir bättre . 
Men det här blev verkligen lite som jag tänkt mig. 

Hur som, hur har ni haft det? Har ni haft det bra? Har ni haft en bra helg? 
Hoppas ni haft det bättre än vad jag har haft det.