25 frågor och svar

Hallå hallå!
Tänkte ta och svara lite på frågor, jag såg att milina hade svart på dom frågorna och dom verkade bra. Ni hittar hennes svar här: Milina  kolla gärna in hennes blogg! :D 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? Jadu det vet jag inte, har inte tänkt så långt :)

 

2. Vilken var den senaste filmen du såg? Woodlawn tror jag det var.

 

3. Hur uppvaktar man dig? vet inte.. xD

 

4. Har du bra självförtroende? mja ja lite kanske :) Det går väl upp och ner.

 

5. Berätta något inte så många vet? Något ni kanske inte vet är att jag ÄLSKAR ICA :D (men alla som känner mig vet det xD) Kommer inte på något just nu haha :D

6. När var du riktigt stolt över dig själv?När jag åkte till Spanien för att studera spanska (vilket jag inte gjort tidigare, alltså studerat spanska) och klarade av att gå upp en nivå och fick diplom. Då kände jag mig stolt.

7. Beskriv ditt drömutseende.. Skulle inte sitta helt fel att se ut som typ Beyonce eller typ Jennifer Aniston :D

 

8. Skriv namnet på någon du ser upp till.. Min syster Simone, som alltid vågar säga det hon tycker och står för det hon tycker. 
Och sen om jag ska välja en kändis så är det Tuoac Shakur, kanske inte många vet om :D

 

9. Någon du har kysst? de ni :D

 

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nope, jag rensar ut kläder ganska ofta så jag har nog slängt det för länge sedan.

 

11. Den du senast sov över hos? Vet inte, kommer inte ihåg :D

 

12. Vem skrev du senast med på Facebook? Clémence

 

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Japp, är väldigt nöjd över min profil bild på fb .

 

14. Vad väljer du, godis eller chips? Just nu? chips :D

 

15. Har du instagram? Japp! Ni hittar mitt namn i beskrivningen till vänster.

 

16. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Harry Potter! (för ett par år sedan skulle jag säga Twilight)

 

17. Har du rykten efter dig? Hoppas inte det.

 

18. Din absolut sämsta egenskap? Blir arg när folk försöker vara snälla och säga hur jag ska göra, vad jag ska göra osv. Hatar det. haha ;D Även om jag vet att dom bara vill vara snälla och hjälpa.

 

19. Din bästa egenskap? Jag är glad, positiv (nästan alltid).

 

20. En låt du är beroende av? Just nu är det Michael Jackson - Smooth criminal.

 

21. Vad stod det i ditt senaste sms? "ses vid punkt?" skrev jag till Lina igår ;D

 

22. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Vet inte..

 

23. Kan man vara vän med sitt ex? Varför skulle man inte kunna vara det?

 

24. Har du kysst en kompis? Nix. Bara pussat.

 

25. Hur lång är du? 1.61 typ skulle jag väl tro.

Så det var mina svar, hoppas ni gillade dom. Tänkte att det var ett tag sedan jag svarade på något. 
Om ni har frågor ni vill fråga så gör det. :)