Snart är det helg

Godmorgon! 
Här har ni världens tröttaste tjej. 
Dom här två veckorna som varit har varit dom jag har haft mest att göra på under en lång period. 
Inte nog med att jag går upp vid halv 6 för att åka och jobba så har jag fixat i lägenheten en hel del också. 
Känns som om man aldrig blir klar direkt. 
Men men, bara att kämpa vidare. 
Har bara idag och imorgon kvar att jobba på sen är det helg. Hoppas jag haha :) 

Idag ska jag som sagt jobba och efter det ska jag träffa en kompis för fika, sen ska jag handla lite till de jag ska ha för att göra middag imorgon. 
Sen blir det hem och sova. Typ. 
Imorgon blir det jobb och sen kommer mamma, daddy cool och min syrra o hennes familj över på middag här. 
Så de kommer bli Nice, nu i helgen är det cityfestivalen. 
Så jag ska gå in och lyssna på Petter tror jag. Om jag hittar någon att gå med:) 
Sen ska jag sova, vila och se vad helgen har att bjuda på. 
Har ni några planer för helgen? 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.