Hur kommer det att gå?
Hallå hallå!
Blev inget jobb idag då, så vad har jag då gjort om jag inte jobbade? 
Jag har inte gjort så mycket, kollade på nyheterna imorse och sen var jag förbi ica lite snabbt och ja jag har kollat klart på säsong 2 av Criminal Minds. 
Ska börja se på säsong 3 nu hade jag tänkt. 
Jag hoppas verkligen att jag får jobba lite imorgon, om jag inte jobbar imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. 
Kommer nog bli som idag skulle jag tro. 
 
Hur som helst, har funderat på att flytta tillbaka till Västerås igen. 
Saknar verkligen allt där uppe, men vet inte. Vi får se ifall jag flyttar upp, inget är 100 % bestämt eller säkert. Utan vi får se hur jag gör. Ska ge Sölvesborg och jobbet ett par veckor för att se hur det känns osv. 
Jag har som sagt allt uppe i Västerås, vänner, familj och allt så det är klart man sakar dom. 
We will see.. 
Men jag har iallafall bestämt att stanna ett par veckor för att se ifall det känns bättre. 
Det är svårt i början att flytta ifrån allt, så vi får se hur det här slutar. 
Chansen finns att jag flyttar tillbaka upp till Västerås igen, inte riktigt kanske vad jag hade planerat. Men ibland blir det inte som man planerat här i livet. 
Trodde inte att jag skulle sakna allt där uppe så otroligt mycket, men det gör jag. Hela tiden. 
Men men, vi får se hur det blir. Men kommer inte flytta upp än utan kommer ge Sökvesborg och jobbet ett par veckor för att sen se hur det känns.