Legend
Hejsan!
Det blev inget jobb idag heller, så vad har jag då gjort? 
Har kollat på Criminal Minds, har en hel del avsnitt kvar på säsong 3.
Jag och pappa har även kollat lite på film, varit ute med chippen och så. Det har inte hänt sådär super mycket. 
Sitter just nu och lyssnar på Ken Ring. Han har släppt en ny låt, så den spelas om och om igen :) 
Så himla bra låt! Precis som hans tidigare låtar!  
Någon mer som hört denna låt? Jag bara älskar Ken Rings låtar, så himla bra! 
Det var så surt att när han var i Västerås i julas så var jag här nere, missade hans uppträdande. Känns så surt! Men det är sånt som händer, hoppas jag får se han live någon gång. 
 
Hur som helst, nu ska jag ta och kolla klart på Criminal Minds och sen får vi se vad jag hittar på. 
Har inte så mycket att göra, så det får bli lite film tittande hehe :D
Får hoppas att jag får jobba lite imorgon istället.