Videoklipp ifrån igår!
Hallå!
Hur har ni haft det än så länge denna fredag? 
Jag har ringt några få samtal, men inte färdig än. Har packat ytterst lite haha :D 
Ska ta och skruva ner bokhylla och sånt roligt typ snart. 
Och så har jag nu satt ihop alla video klipp ifrån igår så det är uppe på youtube nu woop woop :D 
Trodde jag hade filmat mer men men det blev ett par stycken iallafall. 
Och så har jag lyssnat på samma låt i över en timme (sorry mamma för att du måste höra samma låt om och om igen!) har spelat Army med Ellie Goulding, asså okej förlåt nu har jag tjatat om henne i alla inlägg typ.
Men åhh jag älskar hennes låt Army! Någon mer som gör det? 
Hörde den igår och blev för älskad i den. Om ni inte har hört den än så snälla lyssna på den! 
Här är låten:  
 
Och nu kanske vi vill se allt jag spelade in igår? 
Här är youtube klippet iallafall :) : 
 
Nä nu måste jag verkligen ta tag i allt. Kanske dags att börja bli stressad? Jag vet inte. Vi får se hur allt går haha :D