Min dag

Hallå Hallå!
Sitter just nu och kollar på tv, och försöker få tag i Arbetsförmedlingen. 
ska fråga lite frågor, tidigare idag ringde ett av jobben jag var på hos intervju förra veckan. Och tyvärr fick jag inte det jobbet. Så jag ska höra av mig till det andra jobbet jag var på och kolla hur det går och allt. 
Har även suttit och sökt lite jobb nu på morgonen, passade på att göra det nu så jag har det gjort.
Har lite saker att fixa, har mejlat och kollat när jag ska skriva kontrakt för lägenheten. 
Ska även snart ta och träffa Allis, måste äta lite lunch också. Tror ni jag har dammsugit än här hemma? 
Nope, ska först ta och fixa tvätten som nyss blev klar och sen disken. 
Och så får vi se ifall jag hinner dammsuga innan jag träffar Allis eller om jag tar det efter jag träffat henne. 
Efter jag har varit med Allis får vi se vad jag gör, har inte tänkt så långt än haha :D

Har ni några planer för dagen? Jag hoppas jag kommer få jobba något i veckan. 
Vill så mycket som möjligt nu när jag ska flytta, ska spara så mycket pengar som möjligt nu innan jag flyttar. 
Är så sjukt taggad på att få bo i min egna lägenhet, åhh det kommer bli så himla roligt!